12.10.2021 р. відбувся вебінар практичного психолога Верхнянського ліцею на тему: «Популяризація ненасильницької моделі поведінки в закладах освіти».
Його
метою було: ознайомити
учасників з різними моделями спілкування
та їх особливостями, оптимальними шляхами виходу з проблемних ситуацій,
розвивати уміння і навички ненасильницького спілкування.
Учасники вебінару працювали в невимушеній атмосфері довіри та в режимі спілкування «від серця до серця». Також мали можливість відчути модель поведінки у спілкуванні образів Вовка та Жирафа та найти їх відповідні вислови у запропонованих конфліктних ситуаціях.
Слухачі вебінару отримали інформацію про 4 можливі реакції на негативні повідомлення іншого ( яскрава картинка чотирьох стільців).
Логічним завершенням була притча про двох друзів, основною думкою якої були такі слова: «Навчіться
писати образи на піску та гравіювати радощі на камені».
Наступним питанням була робота з колодою метафоричних карт «ОХ», яку провела керівник психологічної служби Прусак І.В.
Як один із видів роботи вона ж презентувала настільну гру «Щурячі перегони» та ознайомила з правилами гри. Соціальний педагог Довговойнилівського ліцею Олексин О.І. представила своє напрацювання – презентацію квестової технології до Дня Безпечного Інтернету. Всіх присутніх зацікавило онлайн – анкетування, створене через гугл - форми.
29.10.2020 р. відбулося засідання психологічної служби Верхнянської громади у формі методичної мозаїки на платформі Meet «Освітнє середовище вільне від булінгу», його метою було - підвищення рівня поінформованості практичних психологів та соціальних педагогів щодо профілактику булінгу та шляхи формування безпечного освітнього середовища. Учасники зустрічі прослухали виступи і побачили відео та презентації -
Прусак І.В., практичного психолога Верхнянського ліцею, яка ознайомила практичних психологів та соціальних педагогів з відеосюжетом «Права людини в сюжетах казок» .
Хомин Н.П., практичного психолога Степанівської початкової школи, яка запропонувала для перегляду презентацію та виступ «Про причини,прояви,форми,види і структуру булінгу».
Мудру О.І., соціального педагога Верхнянського ліцею, яка запропонувала учасникам проаналізувати «Статистичні дані щодо булінгу».
Кузьмик І.І., соціального педагога Завадківської гімназії, яка запропонувала виступ та презентацію на тему: «Психологічні аспекти булінгу і наслідки на всіх його учасниках (агресора, жертви,свідків)».
Олексин О.І., соціального педагога Довговойнилівського ліцею, яка запропонувала до уваги презентацію та виступ «Нормативно-правові документи, які регламентують організацію роботи з протидії булінгу в освітньому закладі».
Прусак І.В., практичного психолога Верхнянського ліцею, яка познайомила учасників семінару з презентацією та виступом «Ненасильницьке спілкування».
Височан Н.Р.,соціального педагога Зборівської гімназії, яка запропонувала презентацію та виступ «Кінолекторій. Фільм «Перші ластівки». Обговорення фільму».
Кузів І.Б., соціальний педагог Станьківської гімназії, підготувала презентацію та виступ «Сайт школи – інформація про булінг для батьків».
Гринчишин Л.В., практичного психолога Станьківської гімназії, яка познайомила учасників з презентацією та виступом «Рекомендації для батьків, вчителів, учнів».
Дане заняття допомогло фахівцям психологічної служби акцентувати свою увагу на питанні безпечного освітнього середовища та вирішити такі завдання: нагадати визначення наукових підходів до розуміння поняття «булінг», охарактеризувати прояви булінгу та його учасників, проаналізувати напрями практичної роботи фахівця психологічної служби з молоддю щодо профілактики булінгу, визначити перспективи використання циклу заходів як методу практичної діяльності фахівця психологічної служби з метою профілактики булінгу в освітньому середовищі.
Визначено переможців конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів у номінації “Профілактичні програми”
У ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» відбувся ІІІ етап Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми».
На конкурс було подано 41 авторську програму, які оцінювало компетентне журі у складі науковців, практичних психологів, соціальних педагогів і представників громадських організацій.
Наказом Міністерства освіти і науки від 26.04.2019 №593 затверджено рейтинговий список переможців цього престижного змагання професіоналів.
Серед соціальних педагогів до трійки лідерів увійшли:
Оксана Олексин, соціальний педагог Довговойнилівського навчально-виховного комплексу I-III ступенів Верхнянської сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області (перше місце);
Леся Костантинова, соціальний педагог Мошнівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Черкаської районної ради Черкаської області (друге місце);
Надія Міщенко, соціальний педагог Мелітопольського навчально-виховного комплексу №16 Мелітопольської міської ради Запорізької області (третє місце).
21 травня 2019 року в актовій залі Міністерства освіти і науки України відбулася підсумкова науково-практична конференція за результатами ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» у номінації «Профілактичні програми».
Оксана Олексин, соціальний педагог Довговойнилівського навчально-виховного комплексу І-ІІІ ступенів Верхнянської сільської ради об’єднаної територіальної громади Івано-Франківської області, акцентувала увагу на безпечній поведінці дитини в Інтернеті.
Всі учасники Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» нагороджені Подяками ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».
11.04.2019 р. на базі Негівської гімназії відбувся семінар практичних психологів та соціальних педагогів на тему «Формування корпоративної культури педагогічного колективу». Корпоративна культура – це як музичний інструмент: може зберігатися в футлярі, а може звучати в умілих руках музиканта. Гарно звучить той інструмент, який добре настроєний. Розвиток корпоративної культури вчителів дає можливість підвищити рівень їх статусу, створити новий імідж і забезпечити якість підготовки дітей до вишів, тим самим зробити освітній заклад конкурентно спроможним , а вчителів – мобільними, успішними. Адже, крім традиційної кар’єри (робота як заробляння грошей), корпоративна культура може стати ковтком свіжого повітря. Вчительська робота – це ж все-таки робота за розкладом, дещо одноманітна і виснажлива, на якій можна і професійно вигоріти. Перехід до корпоративної культури надасть нових сил , щоб з радістю йти на роботу. Саме тому з педагогічним колективом Негівської гімназії було проведено практичним психологом Худик М.В. тренінгове заняття за даною тематикою. А також активну участь у занятті приймали й практичні психологи та соціальні педагоги громади.
На семінарі були висвітлені такі питання:
1. «Вдосконалення взаємовідносин у системі «вчитель – вчитель» та «вчитель – керівник» на основі вивчення та гармонізації педагогічного колективу» –соціальний педагог Станьківської гімназії .
2. Психологічний практикум «Важливість розвитку власного емоційного інтелекту, як невід’ємної складової нового покоління педагогічних працівників провела керівник психологічної служби громади.
3. Обмін досвідом: «Застосування тестових методик з досвіду роботи з вивчення психологічного клімату у педагогічному колективі та надання рекомендацій щодо його покращення» практичні психологи та соціальні педагоги громади.
Дякуємо всім за плідну працю. До нових зустрічей!!!
31.10. 2019 р. ІІ засідання психологічної служби Верхнянської громади відбулося в залі засідань Клубу культури села Верхня у формі круглого столу. Розпочалась розмова з виступу заступника директора з навчально-виховної роботи Смоляк О.О. на тему « Краще разом. Що таке педагогіка партнерства і навіщо вона в НУШ».
Практичний психолог Верхнянського ліцею Прусак І.В. провела круглий стіл на тему : « Педагогіка партнерства. Бачити людину в іншому», виконуючи роль модератора, дане заняття супроводжувала презентація, використано мультфільм « Мотузки» з обговоренням , переглянули присутні статистичні дані про те, наскільки часто учні звертаються до вчителя на допомогу з різних питань – і особистих і у навчанні, чи говорять про те, що виникали непорозуміння з вчителями і наскільки часто, один із слайдів демонстрував статистику, пов’язану з учнівськими уявленнями про бажані риси педагога, зав’язалась розмова про те, яких саме рис педагога - партнера потребує Нова українська школа. Працівники психологічної служби, вчителі ліцею, мама учня та методист відділу освіти плідно працювали в трьох групах, які були об’єднані за назвою трьох основних принципів партнерства «толерантність – креативність – неординарність» та на завершення отримали пам’ятку « 10 заповідей партнерства» і побажання з « Чарівного мішечка» .
Методист відділу освіти Богдан І.І. підвела підсумки даної керованої дискусії, звернувши увагу на те, що дана тема актуальна і потребує і від педагогів і від працівників психологічної служби, також і від батьків належної уваги і опрацювання.
Практичний психолог Негівської гімназії Худик М.В. продемонструвала присутнім мультфільм «Як говорити про інклюзію» та познайомила з рекомендаціями « Для вчителів, які працюють в інклюзивному класі» та « Для батьків, діти яких мають особливі освітні проблеми». Дані рекомендації були роздані присутнім.
Практичні психологи і соціальні педагоги громади ознайомились та опрацювали методичні рекомендації.
Прусак І.В. провела вправи з тимбілдінгу – « Емо – мемо», «Джамбо» та групового складання пазлів. Дані ігри дозволяють згуртувати групу, побудувати комунікацію та взаємодію.
12 .12. 2017 р. було проведено ІІ засідання МО, де за круглим столом, темою якого було «Профілактика насилля та булінгу в освітньому середовищі» зібрались учні, батьки, учителі, працівник служби захисту населення . Учасники круглого столу ознайомились з рекомендаціями, як запобігати насиллю та попереджати його проявам учням, вчителям, батькам. Модератором круглого столу була практичний психолог Станьківської школи І-ІІ ступенів Гринчишин Люба Василівна. Керівник МО звернула увагу присутніх на важливості застосування активних форм просвітницько-профілактичної роботи працівниками психологічної служби.
Профілактика залежностей в учнівському середовищі
2 листопада 2017 року на базі Верхнянської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося каскадне навчання фахівців психологічної служби закладів освіти Верхнянської сільської ради ОТГ
Немає коментарів:
Дописати коментар